Tajemnica świeżego wizerunku firmy w internecie

Piotr
przez Piotr

Wprost w temacie, wkrótce pojawi się rozwinięcie tego wątku:

  1. strona internetowa – przystając do dzisiejszych standardów UX (user experience – doświadczenie użytkownika – np. poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych);
  2. wizytówka Google Moja Firma uzupełniona o dane i każdy komentarz zawierający odpowiedź;
  3. podstrona „aktualności” zastąpiona podstroną „blog” (na którym raz na miesiąc pojawiają się informację „z życia firmy” lub inne, przydatne dla obecnych i potencjalnych klientów);
  4. profil Facebook o ile prowadzony – uzupełniany co najmniej raz w miesiącu (nie może być tak, że ostatni wpis na Twoim wallu jest sprzed roku);
  5. założone alarmy na nazwę Twojej firmy w Google Alerts (wiedz natychmiast , kiedy nazwa Twojej firmy pojawia się w wynikach wyszukiwania Google);
  6. wszelkie profile z opiniami pracowników skrzętnie przeglądnięte i skomentowane (ten kto milczy, racji nie ma).

 

 

 
Loading...