Co tydzień darmowa instrukcja jak przyspieszyć firmę dzięki Internetowi!

[FM_form id=”1″]

Świetnie, że tu trafiłeś! A teraz

Spraw by siła Internetu pomagała Twojej firmie!

  1. Stań się odważnym przedsiębiorcą, który rozwija biznes dzięki Internetowi!
  2. Bądź zadowolony ze swojej strony WWW, z ruchu na niej i dobrych klientów, których dzięki niej zdobywasz!
  3. Kontroluj procesy w firmie gdziekolwiek jesteś!
  4. Spraw, by Twoja firma komunikowała się lepiej i szybciej, tak wewnątrz jak i na zewnątrz.
  5. Wiesz, że trzeba zwiększać swoją internetową obecność i być wyżej w wyszukiwarkach, ale nie bardzo wiesz jak to zrobić. Dowiedz się od czego zacząć!
  6. Znajdź czas na wdrażanie nowych, przydatnych narzędzi! Internet daje ich mnóstwo.
  7. Zacznij mierzyć swoje rezultaty. Drukowałeś już ulotki z których nic nie wynikło, prawda?
  1. Sprawdzaj, która wydana złotówka przynosi zwrot z inwestycji w marketing i zarządzanie.
  2. Przestań czuć się zagubiony wobec atakujących Cię haseł:  „Pozycjonowanie za efekt! Zoptymalizuj swoją stronę! Generuj więcej leadów!”. I nie martw się,  że wszyscy naciskają byś powiedział im „tak”. Niech Twoja firma zacznie testować propozycje, wiedząc czego oczekuje. I to bezpłatnie.
  1. Bądź gotowy, bo coraz więcej idealnych klientów i pracowników poszukuje w Internecie tego, co dla nich masz!
  2. Miej swój udział w wielkiej migracji z gazet, ulic, tv i radia do Google`a, Facebook`a czy Twitter`a. Obierz swoją drogę!
  3. Naucz się razem ze swoimi współpracownikami Internetu i zamiast ścigać konkurencję, wyznaczaj trendy!

Pokazujemy proste, sprawdzone, logiczne i systemowe rozwiązania, które będziesz potrafił wdrożyć.

Zapisz się na nasz newsletter a wkrótce krok po kroku dowiesz się jak:

  1. zdobyć więcej klientów on-line,

  2. szybko i efektywnie realizować ich potrzeby za pomocą „Internetu”,

  3. ułatwić pracę Twojej firmie,

  4. wdrożyć nowe rozwiązania on-linowe, nie zatrudniając do tego nowych ludzi!

Gotowy na nowy etap?

„Najważniejsze to zrozumieć, że zdobywanie i obsługa klienta przez Internet nie są czarną magią. Nie są nią też nowoczesne aplikacje do sprawniejszej obsługi firmy. Wymagają one jedynie chwili koncentracji i zrozumienia korzyści jakie dają”.

 

Piotr Pierścionek, Założyciel FKI
(i autor kursu)
 
Loading...